2022年1月1日土曜日

We love Ehime. 〜えひめのことが大好きです〜

 

Ehime is back on the medication. She showed her symptoms of UTI again yesterday, and it looked like an emergency. We took her to the vet taking the soonest appointment in the hospital. After getting some tests, the vet said that she might have Cushing's Syndrome. 


えひめ、またお薬の生活に戻りました。昨日また尿路感染症の症状を見せ、それは緊急のように見えました。私たちは、病院で取れる一番早い予約を取りました。検査を受けた後、お医者様は、えひめはクッシング症候群かもしれないとおっしゃいました。




The vet explained what Cushing's Syndrome is. Her symptoms are very similar to it, we thought. The vet prescribed antibiotics for now and Ehime is getting her test again in two weeks when her steroid is out from her system.


お医者様は、クッシング症候群の病気について説明してくださいました。えひめの症状は、それにとても似ていると思いました。今回はお医者様は抗生物質を処方してくださり、えひめの体からステロイドが抜けた二週間後に、また検査を行うことになりました。




As long as Ehime wants to keep living with us, we never ever give up on her. We love Ehime.


えひめが私たちと一緒に生き続けたいと思う限り、私たちがあきらめることはありません。えひめのことが、大好きです。




Have a lovely Friday♪


For our family who feels like every moment with Ehime is so special, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below to vote for a doggie blog ranking. Thank you!

えひめと共にある一瞬一瞬がとても特別だと感じるうちの家族の応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ



2 件のコメント:

  1. りくくうれんの蓮2022年1月1日 16:20

    えひめちゃん、日本は今日お正月ですよ。病気になんか負けるなですよ。
    アタシたちも応援してるですよ。
    もっともっとパパさんママさん、マカナくんとの暮らしをエンジョイしようですよ。
    元旦の日の出前からドッグランで暴れまくった莉のエネルギーを送るですよ~~!

    返信削除
    返信
    1. りくくうれんの蓮ちゃん

      あけまして、おめでとうございます、蓮ちゃん♪ 送ってくれた愛の溢れたリリちゃんのエネルギー、しっかりえひめに注入しました。日の出前のドッグパークで母上様が足を動かしながら、「さむっ、さむっ」と言っている姿を思い描いてしまいます(笑)。

      削除