2019年2月28日木曜日

Meeting for Winemaker's Dinner 〜ワインメーカーズディナーのミーティング〜



Kula Vineyards & Winery is going to hold the very first Winemaker's Dinner next month! There is the new, modern and contemporary restaurant in town, and this restaurant has decided to cooperate with us.


クラぶどう園&ワイナリーが来月、初めてのワインメーカーズディナーを開催することとなりました!町に、モダンで時代を先駆けた新しいレストランがあり、このレストランが、私たちに協力してくれることになりました。




The owners (chef & sommelier) said "Your wines are reserve quality. And what you do to help the victims of California fires and help the business of the damaged are is amazing. We would like to support you and work with you to make the first Winemaker's Dinner successful." 


オーナーさん(シェフ&ソムリエ)は、「あなたたちのワインの質は、リザーブに匹敵するものです。そして、カリフォルニアの火事の被害者を助ける活動をしたり、ダメージを受けた場所のビジネスを助けようとしていることは、素晴らしい。あなたたちをサポートし、初めてのワインメーカーズディナーを成功させるお手伝いをしたい。」と言って下さいました。




I went to have a meeting with them yesterday. Our two hour meeting went really well. They are now working on the menu. My husband & I are working on marketing. Our goal is to make everyone who comes to our Wine Maker's Dinner happy.


私は昨日、オーナーさんたちとのミーティングに行って来ました。2時間にも及ぶミーティングは、大変うまく行きました。お二人は現在、メニューを作ってくれています。主人と私は、マーケティングに尽力しています。私たちのゴールは、ワインメーカーズディナーにお越しくださった皆様に、幸せだと思って頂くことです。






Sommelier: "I'm going to serve wine with my pride♪"

ソムリエ:「私がプライドを持って、ワインをお注ぎ致します♪」


Chef: "I'm the one making food for everybody♪ It will be five courses dinner including the delicious beef."

シェフ:「私が皆様にお料理をお作り致します♪ 5コースのディナーで、おいしいビーフも含みます。」




Ehime: "What!? Beef!? (wake up)"

えひめ:「えっ!?ビーフ!?(ガバッ)」


Mommy: "Yes, but it's going to be with the sauce that is made of Kula's Zinfandel."

ママ:「うん。でも、クラのジンファンデルで作ったソースと一緒よ。」




Ehime: "Awww... I just don't understand why humans need the sauce for meat."

えひめ:「あううう‥‥ どうちて人間はお肉にソースが必要なのか、さっぱりわかりましぇんよ。」




Kona: "If there is any leftover meat, please save some for us."

コナ:「お肉の残り物があれば、ぼくたち用にとっておいてね。」



Have an amazing Wednesday♪


For Kona & Ehime who want to join our Winemaker's Dinner if it's possible, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below to vote for a doggie blog ranking. Thank you!

できることなら、ワインメーカーズディナーに参加したいコナ&えひめの応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ

2 件のコメント:

  1. りくくうれん2019年2月28日 12:26

    できることなら、ワインメーカーズディナーに参加したいコナ&えひめア~~ンド蓮ですよ。今週は頑張って、ママさんの多忙は見て見ぬふりしての3連発!いくですよぉ~♪

    ほんとですよ、えひめちゃん。お肉はまんまが一番、ナマなんて最高ですよ。どうして人間はおかしな『味』なんてモノをつけるですかねぇ?素材を味わってくれですよ。知らなきゃ教えるですよ。
    そのためにはまず(コホン)お肉の残り物!ではなくて厨房にあるまんまの姿でリストランテえひめ&蓮に運ぶですよ。イェイイェイ♪

    はて?今日のテーマはお肉だったかしらん?何かがおかしい。。。
    ま、ここは気を取り直して、ディナーの準備頑張ってくださいね。

    返信削除
    返信
    1. りくくうれんさん

      三連発、うれしいです☆ ついつい私も三連発で返してしまいました(笑)。

      お肉をそのままの姿でエンジョイする蓮ちゃん&えひめの姿が、なぜか違和感なく想像できてしまう私です。。。

      初めてのワインメーカーズディナー。クラって楽しいなあ、また遊びに来たいなあ、と思ってもらえるように、おいしいディナー&ワインでおもてなしを頑張りたいと思います。応援、ありがとうございます!

      削除