2020年1月25日土曜日

Welcome back, Kona 〜コナくん、おかえり〜



Welcome back to the tasting room, Kona. It has been more than one month since we had to be away from here after the flood issue. That blue toy that you used to play with Ehime was destroyed in the flood, and it was very painful for me to let it go for me. 


コナくん、テイスティングルームに帰ってきたよ。浸水問題が起きてから1ヶ月以上、ここから離れていなければいけなかったね。浸水で、コナくんがひめたんとよく遊んでいたあの青いおもちゃ、捨てられれちゃったんだよ。あれが無くなるなんて、ママ、とっても心が痛かったな。



But everything is finished.

でもそういうの、全部終わり。



Renovation & cleaning are done, and now we are moving back in. We are having Re-opening party on Saturday. Can you be happy with us, Kona?


リノベーションもクリーニングも済んで、今また荷物を運び入れているんだよ。土曜日は、再オープンのパーティなの。コナくん、一緒に喜んでくれる?





This morning, I found a little stone in the heart shape while I was doing the farm work. Valentine's Day is coming soon. Daddy and I are thinking of you, Kahlua and Hailey. 


今朝ね、ファームの仕事をしている最中に、ハート形の小さな石を見つけたの。もうすぐバレンタインデーだね。パパとママは、コナくん、カルアくん、ヘイリーちゃんのことを思っているよ。



With Aloha,

アロハ




Have a peaceful Friday♪


For Kona at Rainbow Bridge would adore the puppy, Makana if he had a chance to meet him, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below to vote for a doggie blog ranking. Thank you!

もし会っていたら、パピーのマカナをかわいがっただろう虹の橋のコナの応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ

2 件のコメント:

  1. コナ君、カルア君、ヘイリーちゃんも虹の橋支店で想いを同じにしていることと思います(*´ω`*)
    お二人の頑張りを本当に尊敬します☆
    これからも応援させて下さいね!!
    再オープンおめでとうございます(*^▽^)/★*☆♪

    返信削除
    返信
    1. ぽ〜のパパ&ママさん

      いつも応援していただき、ありがとうございます。

      昨日コナの夢を見ました。コナを洗おうとしているところだったように思います。夢でも会えるのはうれしいことですよね。でも夢から覚めて、現実に触れることができないと思うと、なんだかとっても寂しくなってしまいます。

      ようやくまたテイスティングルームをオープンできてよかったです。ぽ〜ママさんの優しい言葉が、いつも心に響きます♪

      削除