2019年9月20日金曜日

Layla 〜レイラちゃん〜



Ehime was born seven years ago. Her birth mommy is Layla who was imported from the Netherlands. 


7年前、えひめは生まれました。えひめの生みの母親は、レイラちゃんです。オランダからやって来ました。



Ehime was a tiny puppy with a lot of appetite. Layla used to lay down in front of her to feed her.


えひめはかなりの食欲を持った、小さなパピーでした。レイラちゃんは、よくえひめの目の前に横たわり、えひめにミルクを与えていました。





At the age of 12, Layla passed away yesterday. She was a very beautiful English Cream Golden Retriever. 


昨日、12歳という年齢で、レイラちゃんはこの世を旅立ちました。とても美しい英国ゴールデンレトリバーでした。





Ehime: "I'm tired of hearing that my loved ones pass away."

えひめ:「大好きなひとが亡くなる話は、精神的につらいでしゅよ。」


Mommy: "I'm with you."

ママ:「ママも。」




Mommy: "It's hard to keep saying good-bye. I wish I can say something good, but I can't find good words to heal the pain now."

ママ:「さよならを言い続けるのは、つらいね。何かいいことが言えればいいけれど、今は痛みを癒すいい言葉が見つけられない。」



Rest in peace, Layla.


For our family who would like to send big love to Ehime's breeder, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below to vote for a doggie blog ranking. Thank you!

えひめのブリーダーに大きな愛を送りたいうちの家族の応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ

2 件のコメント:

  1. 本当にとても美しいゴールデンレトリバーですね!
    えひめちゃんはお母さん似かな☆
    大切なひととのお別れはつらいですね。
    えひめちゃんが立派にワイナリーで働いている姿をレイラちゃんもきっと見ていると思います!

    返信削除
    返信
    1. ぽ〜のパパ&ママさん

      レイラちゃんのブリーダーさんも、「女の子たちはみんな、レイラに似ている。」と言っていました。

      レイラちゃん、12歳までよく頑張ったなあと思います。半年前から弱り始め、それからは急ピッチだったそうです。本当にとってもきれいなレイラちゃん。コナがニコニコさんで、近づいて行っているような気がします。

      削除