2019年8月9日金曜日

We opened! 〜オープンしました!〜



Ehime: "Today is a soft-opening day of Kula Vineyards & Winery♪"

えひめ:「今日は、クラぶどう園&ワイナリーのソフトオープニングデーでしゅよ♪」


Kona: "I'm a little sick, so I'll lay down here."

コナ:「ぼくはちょっと具合が悪いので、ここで横になってるね。」




We ran all over today. When we opened the doors at the tasting room, no one came in for a little while, so we were a little worried. But suddenly so many people with flowers who supported and helped us to open our tasting room showed up and congratulated us. Amazingly, we received the flower basket from our friends in Hawaii, too.


今日は、走り回りました。テイスティングルームのドアを開けたとき、しばらく誰も入ってこなかったので、少し心配になりました。でも突然、私たちがテイスティングルームをオープンさせるのに応援してくれたり力を貸してくれたたくさん人たちが、お花を持ってお祝いに駆けつけてくれました。




I have so many things I would like to talk about today. But we just came back home and it's almost 11:00pm. I guess I need to clean up and get ready for bed. Kona & Ehime did an amazing job today. Good night!


今日のことについて、たくさん話したいことはあるのですが、先ほど帰宅したばかりで、もうすぐ午後11時です。シャワーを浴びて、ベッドに入る準備をしようと思います。コナもえひめも、今日は本当によく頑張ってくれました。おやすみなさい!




Have a fabulous Friday♪


For Kona & Ehime who were very popular among people who visited our tasting room today, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below to vote for a doggie blog ranking. Thank you!

今日テイスティングルームにお越しくださった方々にとても人気があったコナ&えひめの応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ

2 件のコメント:

  1. おめでとうございます(*^▽^)/★*☆♪
    クラぶどう園の素晴らしいワインがたくさんの方に届きますように☆★

    コナ君もえひめちゃんもお疲れ様でした!
    コナ君の食欲がないとの事でとても心配です(>_<)
    クラぶどう園に欠かせない存在のコナ君とえひめちゃん、どうかたくさんご飯を食べて元気で過ごしてね!!

    返信削除
    返信
    1. ぽ〜のパパ&ママさん

      午前中にお医者様のところに行き、午後からテイスティングルームで頑張ったコナ。もうこのときには、痛みや苦しみでいっぱいだったのでしょうね。最期まで、まったく鳴かない我慢強い子でした。

      削除