2014年11月9日日曜日

We came back to Las Vegas. 〜ラスベガスに帰ってきて〜



While I was away to California, Sophie accidentally ate a can of tuna (including the can). Sophie's mommy took her to the emergency room and they cleaned up her stomach. Luckily all the aluminium she ate came out! I was so worried about her until I got to see her today. 

私がカリフォルニア州にいる間、ソフィちゃんは間違えてツナ缶を食べてしまいました(缶ごと)。ママさんはソフィちゃんを救急治療室へ連れていき、胃の洗浄をしてもらいました。ラッキーなことに、食べてしまったアルミはすべて取り出すことができました!私は今日ソフィちゃんに会うまで、とっても心配でした。


Mommy: "Sophie! Are you there?"

ママ:「ソフィちゃ〜ん!いる〜?」


Sophie: "Here♪"

ソフィ:「は〜い♪」




Sophie: "I'm walking on the treadmill, aren't I? I brought my leash."

ソフィ:「トレッドミルで歩くんでしょ?リード、持ってきたわよ。」


Mommy: "I'm so happy to see you got better! Can you walk on the treadmill with the slower speed?"

ママ:「ソフィちゃん、良くなったみたいで本当によかった!トレッドミル、ゆっくりめのスピードで歩いてみる?」




Chloe's & Jack's parents asked us if we want to go to the car show with them tonight. Of course we said yes! 

クロエちゃんとジャックくんのパパ&ママさんが、今夜カーショーに行かないかと誘ってくださいました。もちろんイエスです!


Mommy: "Say, Chloeeee♪ (for cheese)"

ママ:「はい、クロエ〜〜〜♪(はいチーズの代わり)」




Daddy: "Did you look for me, honey? I'm here♪"

パパ:「ここ、ここ、ママ。ぼくのこと、探した?」




Chloe's & Jack's daddy: "I love this car. Let me take a photo."

クロエちゃんとジャックくんのパパさん:「この車、好きだな〜 写真撮っておこうっと。」




We were away from home for six hours, which was a long time to be apart from us for our doggies. I don't have a photo from that time, but they were so excited to see us! Something like this...

私たちは6時間くらい家をあけていました。そしてそれは、我が家の犬たちにとっては、とても長い時間私たちから離れていたことになります。その時の写真はありませんが、私たちに会えて本当にうれしそうでした!こんな感じで‥‥


Ehime: "Welcome baaaaaaack!!! (running toward us)"

えひめ:「おかえり〜〜〜!!!(私たちのほうへ猛進)」


Kona: "Let me give you a kiss!"

コナ:「チュッチュさせて〜!」



Have a wonderful Saturday♪


For mommy and daddy who are feeling weird seeing more people than cows today, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below. Thank you!

今日牛より人間をたくさん見て不思議な気持ちになったパパとママの応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ

2 件のコメント:

  1. え〜〜〜〜〜!ソフィちゃん何てことをしちゃったのよ〜〜〜!
    取りあえず呼吸困難とかにならず、無事取り出せて良かったわ。。。
    (缶は丸ごと飲み込んだ感じじゃなく、噛み砕いたのかしら???)
    カーショーはクラシックカー系のものだったのかな?夜にあるってちょっと面白いですね。

    返信削除
    返信
    1. kermitさん

      そうなんですよ。。。ソフィちゃん、どうも噛み砕いたようです。救急治療室でソフィちゃんが食べたものが出たときに、ママさんが写真に撮って送ってくれたのですが、アルミ缶がペシャッとなっていました。よく飲み込めましたよね。。。本当に、呼吸困難にならなくてよかったです。

      カーショーは、クラッシック系でした。ああいうのは男のものだと思いきや、意外に女性も多かったです。

      削除