2014年5月11日日曜日

Thinking about Sophie and her family... 〜ソフィちゃんとご家族のことを思いながら‥‥〜



Sophie is one of my friend's dogs. I was walking with her and her brother, Leo every day before my surgery. While I was recovering,  she started her symptom. Her mommy took her to the vet the other day and the tumour was found in her body. It was her surgery day today. We heard she is going to stay at the clinic tonight.

ソフィちゃんは、私のお友達の犬です。私が手術を受ける前、ソフィちゃんとお兄ちゃんのレオくんと、毎日一緒にトレーニングウォークに出かけていました。私が自宅療養中に、ソフィちゃんに症状が出始めました。ママさんが病院に連れていったところ、ソフィちゃんの体に腫瘍が見つかりました。今日はその手術の日でした。今夜、そのまま病院で過ごすらしいです。




Leo is sad without Sophie at home. He didn't want his mommy to go to work this morning, we heard. I was frustrated at my situation where I cannot transport Leo to our house and let him play with our doggies. I wonder how he spent the day today.

ソフィちゃんがいなくて、レオくんは家でとてもさびしがっているそうです。今朝は、ママさんに仕事に行ってもらいたくなかったと聞きました。私は、レオくんをうちに連れて来てうちの犬たちと遊ばせてあげられない今の自分を無力に思います。今日はレオくん、どのように過ごしたのでしょう。




Kona: "We all are thinking of you, Leo & Sophie."

コナ:「ぼくたちみんな、レオくんとソフィちゃんのことを思ってるよ。」


Kahlua: "That's right."

カルア:「そうだよ。」


Ehime: "We love both of you."

えひめ:「ふたりのこと、大好きでしゅよ〜」



Thinking of Sophie and her family...

ソフィちゃんとご家族のことを思いながら‥‥


For our doggies who is looking forward to having Leo & Sophie over to our house next time, please click the puppy photo on the right above or a dog picture below. Thank you!

次にレオくんとソフィちゃんをうちに迎えることを楽しみにしているうちの犬たちの応援に、右上にあるパピーの写真、もしくはすぐ下の犬の絵のクリックをお願いします!


にほんブログ村 犬ブログ ゴールデンレトリバーへ

2 件のコメント:

  1. ソフィ様にそんなことがおきていたなんて。。。
    わんこの身体で手術は辛いと思いますが、あの笑顔が早く戻るといいですね。
    レオ様もいつもソフィ様と一緒にいたから、心配で寂しいのでしょうね。
    またみんなで遊ぼうね。

    返信削除
    返信
    1. kermitさん

      今日のお昼にママさんにテキストメッセージしてみましたが、「まだ病院なの」と言っていました。ソフィちゃん、いつ頃退院できるのでしょうね。。。レオくんのことも心配です。これまでママさんがいない間も、二人で助け合って生きて来た子たちなので、ソフィちゃんがいない今、レオくんはどうしているのかな。。。ととっても気になります。

      削除